Forumul asociatiei femeilor musulmane 'EL NUR' din Republica Moldova

pentru femeile muslim din R. Moldova şi din toata lumea :)
 
AcasaPortalCalendarGalerieFAQCautareInregistrareConectare
BİNE ATİ VENİT PE FORUMUL DESTİNAT EXCLUİV FEMEİLOR femeimusulmane.md!!
Mevlid Kandili, 12-13 Ocak Pazar-Pazartesi Üç Ayların Başlangıcı, 30 Nisan Çarşamba:::::::::Regâib Kandili, 01-02 Mayıs Perşembe-Cuma:::::::::Mi’râc Kandili, 25-26 Mayıs Pazar-Pazartesi:::::::::Berât Kandili, 12-13 Haziran Perşembe-Cuma::::::::Ramazân’ı Şerif Başlangıcı, 28 Haziran Cumartesi:::::::::Kadir Gecesi, 23-24 Temmuz Çarşamba-Perşembe:::::::::Ramazan Bayramı 1. Gün, 28 Temmuz Pazartesi::::::::::Ramazan Bayramı 2. Gün, 29 Temmuz Salı Ramazan Bayramı::::::::::3. Gün, 30 Temmuz Çarşamba:::::::::Arefe, 03 Ekim Cuma Kurban Bayramı:::::::::1. Gün, 04 Ekim Cumartesi::::::::Kurban Bayramı 2. Gün, 05 Ekim Pazar:::::::Kurban Bayramı 3. Gün, 06 Ekim Pazartesi::::::::Kurban Bayramı 4. Gün, 07 Ekim Salı:::::::::Hicrî Yılbaşı, 25 Ekim Cumartesi::::::::Aşûre Günü, 03 Kasım Pazartesi
TREBUİE DE CİTİT
Cum tinem postul la Ramadan. İndicatii practice. POSTUL Şİ TİPURİLE DE POST Gusul abdest pe paşi ABDEST PE PAŞİ Cum facem namaz Separatoare pentru infrumusetarea mesajelor!
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automata: 
:: Mi-am uitat parola
Ultimele subiecte
» O porunca importanta: Rugaciunea
Sam Dec 27, 2014 3:53 pm Scris de Sevde

» Probleme pe care un musulman trebuie så le evite:
Sam Dec 27, 2014 3:46 pm Scris de Sevde

» citatul zilei!
Lun Dec 22, 2014 2:50 pm Scris de Kagome San

» İnforatii despre haj si umre!!!
Joi Iun 19, 2014 3:04 pm Scris de marianna

» Cum ne rugam in Noaptea Beraat(noaptea iertarii)
Joi Iun 12, 2014 10:03 am Scris de marianna

» NOAPTEA DE BERAAT
Sam Mai 31, 2014 1:07 am Scris de Selma Nuran

» Bucataria turceasca! si nu numai!
Mier Mai 21, 2014 6:36 am Scris de Selma Nuran

» Rochii de mireasa
Lun Mai 19, 2014 7:06 am Scris de Kagome San

» Modele de a purta hijabul
Lun Mai 19, 2014 6:58 am Scris de Kagome San

» Calendar islamic 2014
Joi Mai 15, 2014 7:12 am Scris de Selma Nuran

» Falafel Chiftele de naut
Joi Mai 15, 2014 7:11 am Scris de Selma Nuran

» Legile forumului!!!!!!!!!!
Joi Mai 15, 2014 7:09 am Scris de Selma Nuran

» Postul(oruci). Tipurile de post
Lun Mar 24, 2014 2:23 am Scris de Selma Nuran

» Ce simțim atunci când murim?
Mier Mar 19, 2014 11:21 pm Scris de Selma Nuran

»  Citate de Dschalal ad-Din Muhammad Rumi mai numit si Mevlana
Mar Mar 18, 2014 2:03 am Scris de Sevde

» femeia musulmana moderna
Lun Mar 03, 2014 10:05 am Scris de Selma Nuran

» Care este motivul pentru care au fost creaţi oamenii?
Vin Feb 21, 2014 10:23 pm Scris de Selma Nuran

» Avem voie musulmanii sa sarbatoreasca Craciunul şi Anul nou? Hadisuri la aceasta tema.
Sam Feb 01, 2014 12:09 pm Scris de Vizitator

» Numerele in Araba
Sam Feb 01, 2014 7:49 am Scris de Vizitator

» FECIOARA MARIA,O FEMEIE EXEMPLARA (Allah fie multumit de ea)
Lun Dec 23, 2013 2:20 pm Scris de Sevde

Top postatori
Selma Nuran (908)
 
marianna (126)
 
Ilynka (76)
 
~Noor İslam~ (61)
 
Sevde (36)
 
latifah (36)
 
umabudi(tatiana) (22)
 
Noora (19)
 
Elif (14)
 
um fagir-din harat (13)
 
METEO COUNTER
Сектор Чентру 
KUR'AN flash in araba RECİTARİ DİN KURAN in toate limbile Carti islamice prin poşta descarca carti islamice Menzil İLAHİİ Afla directia Kiblei in localitatea ta!!! Timpul de rugaciune in Chişinau Chişinau ezan saati
Cine este conectat?
In total sunt 5 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 5 Vizitatori

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 118, Lun Iul 31, 2017 6:57 pm

Distribuiţi | 
 

 frumusete!

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Sevde
Membru niv. 2
Membru niv. 2
avatar

feminin Fecioara Tigru
Data nasterii Data nasterii : 28/08/1986
Varsta Varsta : 31
Data de inscriere Data de inscriere : 02/12/2010
Localizare Localizare : Chisinau
Mesaje Mesaje : 36

MesajSubiect: frumusete!   Vin Iun 03, 2011 11:50 am

dieta pentru par sanatos!
Cand iti merg toate struna, parca si parul e mai stralucitor! Respectaun regim de viata sanatos, pentru ca specialistii sunt de parere cavitaminele si stilul de viata sunt cheia pentru un par suplu si frumos.

O dieta sanatoasa este foarte importanta dar stiai ca, in cazul incare nu o respecti, parul va fi cel dintai care iti va da semnaleingrijoratoare? Si asta pentru ca substantele hranitoare vor satisfacenecesitatile altor organe, cu o mai mare prioritate, cum ar fi creierul,nicidecum pe acelea ale radacinii firului de par. Rezultatul? Parul taulipsit de vitamine va inceta sa mai creasca, va fi uscat si despicatla varfuri. Cum poti preintampina aceasta problema? Urmeaza o dietaechilibrata, bogata in zinc, fier si vitamina B. Acest lucru inseamnasa mananci multe fructe si legume dar si alimente bogate in proteine sicarbohidrati.

Probleme specifice parului
Parul are nevoie de trei luni pentru a creste si acesta este termenulla care vei vedea rezultatele parului cu probleme. Trebuie sa stii canici o cantitate de fructe sau legume nu poate repara problemele unuipar care a fost distrus prin vopsitul chimic sau ale celui care nu amai fost tuns de doi ani si are varfuri despicate.

In timp ce calitatea parului gras este determinata genetic si nimicdin ceea ce mananci nu poate schimba genele, daca parul tau s-aingrasat brusc, acorda o mai mare atentie alimentelor pe care leconsumi. Mancarurile care fac pielea sa transpire cauzeaza acelasilucru si scalpului. Daca parul tau da semnale ca este uscat, incearcasa introduci in dieta si nuci, alune, seminte, carne de peste.

Parul are aceeasi lungime de trei luni? Dupa cum spuneam, vitamina B areo importanta vitala in acest sens. Daca organismul nu primeste suficientevitamine, parul este primul lucru care va avea de suferit. Mancand putinsi des si vei mentine nivelul de energie de care ai nevoie. O gustarela patru ore ar putea fi de mare ajutor.


Firul de par este foarte subtire? Poate avea legatura cu nivelul slab defier din organism, lucru destul de des intalnit la vegetarieni. Oricineare nevoie de 14,8 mg de fier pe zi. Daca respecti aceasta conditie timpde trei luni dar nu sesizezi o schimbare, programeaza-ti o intalnire cuun medic nutritionist sau unul dermatolog.

Daca observi ca apar tot mai multe fire de par alb pe la tample, totlipsa vitaminei B este cauza. Dupa cum stim, stresul se asociaza mereucu incaruntirea si tot acesta distruge vitaminele B. Studiile au aratatca suplimentare cantitatatilor acestei vitamine au scazut rata albiriiparului.
Sus In jos
Sevde
Membru niv. 2
Membru niv. 2
avatar

feminin Fecioara Tigru
Data nasterii Data nasterii : 28/08/1986
Varsta Varsta : 31
Data de inscriere Data de inscriere : 02/12/2010
Localizare Localizare : Chisinau
Mesaje Mesaje : 36

MesajSubiect: 5 remedii naturale pentru acnee   Vin Iun 03, 2011 12:45 pm

Acneea este una dintre problemele cu care fiecare dintre noi s-a confruntat la un moment dat.

Dincolo de sutele şi chiar miile de produse cosmetice special concepute pentru tratarea nesuferitelor coşuri, poţi încerca şi tratamentele naturale, mult mai ieftine şi întotdeauna la îndemână.

Pe de altă parte, vei fi sigură că nu există efecte secundare precum uscarea excesivă a pielii sau apariţia iritaţiilor.

Uleiul din arbore de ceai

Uleiul din arbore de ceai conţine substanţe care limitează dezvoltarea bacteriilor. Bacteriile sunt cele declanşează apariţia acneei, prin infectarea porilor. Uleiul, pe care îl poţi cumpăra din magazinele de tip Plafar, se aplică prin tamponarea zonelor afectate.

Gelul de Aloe Vera

Gelul de Aloe vera este o adevărată minune atât pentru frumuseţe, cât şi pentru sănătate.

Curele cu suc de aloe sunt folosite pentru detoxifirea şi vitaminizarea organismului. Pentru că apariţia problemelor pielii poate fi declanşată şi de toxinele din organism, detoxifierea este un pas important în tratarea acneei. Poţi folosi gelul de aloe şi extern, prin aplicare locală.

Pasta de ovăz

Fierbe o ceaşcă cu fulgi de ovăz, lasă să se răcească, apoi adaugă două linguriţe cu miere şi amestecă.

Aplică pasta pe ten, evitând zona ochilor. Aşteaptă zece minute, apoi îndepărtează masca şi clăteşte cu apă călduţă. Pasta de ovăz absoarbe uleiurile în exces de la nivelul tenului şi eliberează porii, în timp ce mierea are un efect antibacterian.

Zinc

Zincul este un agent antibacterian şi un element necesar în producţia uleiurilor naturale ale pielii.

O dietă săracă în zinc poate determina apariţia episoadelor de ancee. Alimentele care conţin zinc sunt carnea roşie, alunele, nucile. Este foarte important să nu iei suplimente de zinc fără recomandarea unui medic!

Ulei din sâmburi de struguri

Uleiul din sâmburi de struguri este astringent şi poate fi folosit pentru curăţarea zilnică a tenului.

Eliberează porii şi grăbeşte vindecarea. De asemenea, pentru că este bogat în antioxidanţi, previne îmbătrânirea prematură a pielii.
Sus In jos
Sevde
Membru niv. 2
Membru niv. 2
avatar

feminin Fecioara Tigru
Data nasterii Data nasterii : 28/08/1986
Varsta Varsta : 31
Data de inscriere Data de inscriere : 02/12/2010
Localizare Localizare : Chisinau
Mesaje Mesaje : 36

MesajSubiect: Re: frumusete!   Vin Iun 03, 2011 12:54 pm

Ştii că fumatul, alcoolul, alimentaţia plină de grăsimi ne pot îmbolnăvi organismul. Dar nu cred că te gândeai la faptul că duşul zilnic sau clătirea gurii după spălatul pe dinţi pot să-ţi dăuneze în vreun fel. Iată ce alte obiceiuri zilnice îţi fac rău!

Specialiştii britanici ne dezvăluie cum ne facem rău în fiecare zi. Descoperă care sunt cele şapte obiceiuri pe care le ai în rutina zilnică, dar la care nici nu te gândeai că îţi fac rău, după cum scrie DailyMail.co.uk


1. Duşul efectuat zilnic
Apa fierbinte, săpunurile prea agresive înlătură uleiurile naturale de la nivelul pielii care au rolul de a o proteja de factorii externi. Astfel, pielea este tot mai uscată, cu tendinţa de a se crăpa şi foarte predispusă infecţiilor. "Majoritatea oamenilor se spală mult prea mult. Folosirea apei fierbinţi combinată cu săpunuri agresive poate distruge uleiurile pielii, provocând uscarea, crăparea şi chiar infectarea acesteia. Pentru mulţi dintre noi duşul zilnic nu este necesar. Dacă totuşi acest gând te înspăimântă, încearcă să foloseşti apă mai rece", recomandă Nick Lowe, medic dermatolog la clinica Cranley din Londra.


2. Opt ore de somn pe noapte
"Omul a evoluat în aşa fel încât poate avea un stil de somn fragmentat. Somnul de 15 minute în timpul zilei poate fi echivalentul unei ore de somn pe timpul nopţii", spune Jim Horne, cercetător la Universitatea de Cercetare a Somnului din Loughborough. Specialistul spune că nu avem nevoie de 8 ore de somn pe noapte şi că ele pot să ne obosească mai mult. El le propune persoanelor care obişnuiesc să se trezească în timpul nopţii să recurgă la o activitate relaxantă (cum ar fi cititul) în loc să se streseze că nu pot să doarmă, lăsând astfel la decizia organismului nevoia de somn.


3. Clătirea gurii după spălatul pe dinţi
Te-ai spălat pe dinţi şi ţi se pare normal să te clăteşti ca să nu rămână pasta în gură? Ai spune că da, însă medicul dentist Phil Stemmer te sfătuieşte să te speli pe dinţi fără să umezeşti periuţa şi să nu te clăteşti cu apă la final. "Clătirea curăţă învelişul protector lăsat de pasta de dinţi, iar absenţa acestei operaţiuni ar adăuga câteva ore de protecţie dinţilor", explică specialistul. De asemenea, el nu recomandă spălatul pe dinţi imediat după masă, ci la un interval de o jumătate de oră "deoarece acizii şi zahărul din alimente slăbesc temporar smalţul dinţilor", susţine specialistul.


4. Statul pe toaletă
Toaletele moderne ne determină să stăm într-o poziţie care este total greşită, cercetătorii susţinând că ghemuirea este cea mai normală postură şi cu efecte deosebit de benefice, mai ales în cazul persoanelor care suferă de constipaţie, potrivit unui studiu apărut în publicaţia Digestive Diseases and Sciences. "Plasarea unei trepte sub picioare şi aplecarea înainte poate fi de ajutor persoanelor cu probleme digestive", spune medicul Charles Murray, de la spitalul Royal Free din Londra.


5. Obsesia legată de curăţenia zilnică
Nu sarcinile propriu-zise legate de curăţenie ne cresc tensiunea arterială, ci mai mult stresul legat de lipsa timpului pe care îl avem la îndemână pentru a realiza toate responsabilităţile din casă, potrivit unui studiu recent apărut în publicaţia Psychosomatic Medicine. De asemenea, folosirea frecventă a produselor de curăţare din comerţ poate să crească riscul de a dezvolta astm.


6. Respiraţia incorectă
Avem tendinţa de a umfla pieptul atunci când inspirăm, ceea ce este greşit pentru că partea de jos a plămânilor nu primeşte aer proaspăt. Corect este să inspiri aerul proaspăt fără să mişti pieptul şi să foloseşti stomacul, iar când expiri să încordezi muşchii abdominali, recomandă medicul Neil Shah de la Societatea de Administrare a Stresului.


7. Lipsa mişcării după cină
Dacă iei cina şi te bagi în pat sau te pui pe canapea în faţa televizorului, corpul tău va depune alimentele consumate ca grăsime. De aceea trebuie să faci mişcare măcar 20 de minute după cină şi nu vei mai avea niciun motiv să nu mănânci seara, chiar şi după ora 21:00, explică Claire MacEvilly, nutriţionist la Laboratorul de Cercetare a Nutriţie de la Universitatea Cambridge. "Cheia pentru a nu lua în greutate este să mănânci porţii mici şi regulate", spune specialistul.
Sus In jos
um fagir-din harat
Membru
Membru
avatar

feminin Capricorn Caine
Data nasterii Data nasterii : 23/12/1982
Varsta Varsta : 34
Data de inscriere Data de inscriere : 08/12/2011
Localizare Localizare : siria
Ocupatie Ocupatie : -
Stare de spirit Stare de spirit : -
Mesaje Mesaje : 13

MesajSubiect: Re: frumusete!   Mar Dec 13, 2011 1:54 pm

barek la wa fiki!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: frumusete!   

Sus In jos
 
frumusete!
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul asociatiei femeilor musulmane 'EL NUR' din Republica Moldova :: İntre noi - FEMEİLE :: Frumusete si İngrijire!!-
Mergi direct la: